donderdag 6 juli 2017

Oerol Terschelling en een vakantiegroet


Ja het is al weer even geleden en we zijn de koffers bijna aan het pakken voor een lange zomervakantie maar in juni waren we op Oerol op Terschelling. En dit jaar hadden we mooi weer!!
Dus genoten we van de natuur, het strand, mooie voorstellingen, terrasjes en veel meer. 
En dat in 3 dagen...




Bij het tv programma Opium op Oerol.



Zomaar een oefening op het strand....





Genieten in de zon van mooie voorstellingen en zonsondergangen. 




En dan de boot weer naar huis....





En dan zijn we weer thuis, in ons zomerhuis!
In deze tijd van het jaar gaan de witte hoezen op de bank en de strandspulletjes in de vensterbank.

Ik wil iedereen een hele fijne vakantie wensen.
Ik ga genieten van de rust na een heel druk werkjaar, maar ook leuke nieuwe steden zien, op bezoek bij vrienden die een B&B zijn gestart in Spanje, kamperen aan de Spaanse kust en wie weet waar nog meer, lezen en vooral niks doen:)
  

En na de vakantie ben ik hier weer vaker te vinden, echt waar!
Natuurlijk ben ik ook te volgen op Rotterdam Through my Lens waar ik wel regelmatig posten heb geplaatst.

Jolanda


4 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je op Oeral was, jaloers! Al jaren wil ik er heen, maar een betaalbaar onderdak is in die tijd moeilijk te vinden. Mooie foto's! Groetjes en fijne zomervakantie. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook zo graag eens naar Oeral gaan, maar ja, we zitten dan in Frankrijk. Ook niet slecht natuurlijk. Mooie foto's, Jolanda. En nu al benieuwd naar je vakantiefoto's. Veel plezier, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van een heerlijke zomer......liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je een prachtige zomer hebt! Uw bezoek aan Oerol ziet er fantastisch uit! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...